Pedeapsa pentru derapajul televiziunilor in cazul Madalina Manole

Una dintre ştirile citite pe hotnews în seara asta m-a făcut să mă bucur (dacă îi pot spune aşa, pentru că nu este cel mai potrivit verb) de ce-am citit acolo. Pe scurt: posturile de televiziune Antena 1, TVR, Antena 3, Realitatea TV si Kanal D au primit în cursul zilei de azi amenzi totalizînd 35.000 de lei (circa 8.300 de euro) pentru derapajele înregistrate în felul cum au acoperit cazul sinuciderii Mădălinei Manole.

CNA a decis şi somaţii pentru posturile B1, OTV, Naţional TV, Prima TV şi Pro TV. Sancţiunile au vizat, de la caz la caz, încălcări ale legislaţiei în vigoare legate de prezentarea unor detalii privind metodele de sinucidere şi ale unor imagini care nu au fost estompate cu fiul cîntăreţei, precum şi pentru intruziune în viaţa privată a familiei în momente dificile.

Mai multe detalii se găsesc aici.

Din punctul meu de vedere a fost o pedeapsă foarte blîndă. Televiziunile s-au comportat ca nişte hiene şi meritau pedepsite mult mai aspru, şi nu doar cu nişte amenzi.

Articol preluat de aici.

Comments

Leave a Reply

*

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>