Evoluţia lui Twitter

Mă gîndesc că majoritatea ştiţi deja ce este Twitter (şi nu mă refer la traducerea lui în limba română, adică la ciripit, ciripitor) şi că o (mare) parte îl folosiţi deja. I se spune micro-blogging din cauza numărului fix şi mic (140) de caractere la care este limitat un mesaj de acolo. Din cauza dimensiunii mici i se mai spune şi SMS-ul internetului. A fost fondat în 2006 şi dezvoltarea lui a fost explozivă: se estimează că în 2008 a fost folosit de 4-5 milioane de oameni iar în 2009 a ajuns la vreo 20-25 de milioane. Ca urmare a folosirii intense au urmat crearea a multor tipuri de aplicaţii care conţin Tweet sau Twit în nume şi au legătură cu ciripitul.

Ei bine, din ce-am citit pe reţea, expansiunea sa este în descreştere. Adică ceva perfect normal, aşa ceva era de aşteptat. Orice dezvoltare a unui produs sau a unei mărci (cînd vine vorba de numărul de utilizatori) atinge de-a lungul evoluţiei sale mai multe puncte critice între care creşte şi descreşte. Pentru mulţi Twitter-ul a devenit deja o parte a rutinei zilnice, într-o formă sau alta şi, ca de obicei, unii renunţă pentru a “face loc” (deşi în acest caz nu se pune problema lipsei de spaţiu) altora noi.

Puteţi găsi mai multe informaţii despre evoluţia Twitter-ului aici, am ajuns la locaţia respectivă prin intermediului mesajului lui Constantin Gheorghe aici.

Articol preluat de aici.

Comments

Leave a Reply

*

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>