Twitter si cistigurile de pe urma reclamelor

Unul dintre articolele de ieri din New York Times are ca subiect reţeaua de socializare Twitter (îl puteţi găsi aici) şi intenţiile sale de a face bani din reclame. Intenţia aceasta era anticipată de ceva timp, însă proprietarii reţelei nu s-au grăbit: au deci să realizeze un serviciu de care să se folosească cît mai multe persoane şi de-abia după aceea să vadă în ce măsură pot face bani din aceasta.

Programul de publicitate pe care Twitter l-a denumit Tweet-uri Promovate va apare atunci cînd utilizatorii vor căuta cuvinte cheie pe care cei care îşi fac publicitate le-au rezervat (cumpărat) pentru a le face legătura cu reclamele lor. Twitter planifică ca mai tîrziu să arate mesajele de promovare în fluxul de mesaje Tweeter pe baza relevanţei lor pentru un anumit utilizator.

Se cunosc deja cîteva companii care vor avea publicitate, printre ele se află Best Buy, Virgin America, Starbuck şi Bravo.

Se ştie că creşterea Twitter a mai încetinit în ultimele luni, dar ea a crescut exponenţial în ultimii 3 ani, de la apariţia lui. Conform lui comScore Twitter.com a avut 22,3 milioane de vizitatori unici în martie 2010 comparativ cu 524 de mii de acum un an, şi asta nu îi include pe cei cîteva milioane care folosesc servicii de la terţi precum TweetDeck sau Tweetie.

Articol preluat de aici.

Comments

Leave a Reply

*

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>